Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

"Πώς φωτογράφισα ένα αναποδογυρισμένο παγόβουνο στην Ανταρκτική"


"Τον Δεκέμβριο πήγα διακοπές με την οικογένειά μου στην Ανταρκτική. Πήρα μαζί μου τον εξοπλισμό μου για να φωτογραφίσω παγετούς, πάγους και πιγκουίνους. Είδαμε άπειρα παγόβουνα, αλλά μόνο ένα αποκάλυψε την υποθαλάσσια ομορφιά του, αυτό το 90% "κάτω από την επιφάνεια" που ακούμε...".



"Τα παγόβουνα είναι λευκά, όπως αυτά που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Αυτό μόλις πρόσφατα είναι αναποδογυρίσει και είχε ένα πράσινο χρώμα.

Φωτογράφισα από ένα Zodiac κάτι που μου επέτρεψε να φτάσω πολύ κοντά. Πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να αναποδογυρίσει ξανά το παγόβουνο, οπότε δεν μπορούσαμε να το πλησιάσουμε πολύ.

Από καλλιτεχνικής άποψης, είναι όμορφες φωτογραφίες, αλλά ως επί το πλείστον είναι εντυπωσιακές για αυτό που είναι, όχι κάτι που έκανα εγώ. Ήμουν τυχερός που βρέθηκα εκεί εκείνη τη στιγμή."

Alex Cornell | twitter | instagram


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου