Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Φαρσέρ ομολογεί την πλάκα του μετά από 26 χρόνια

Ένας μυστηριώδης φαρσέρ που έκανε περίγελο ένα χωριό εμφανίστηκε μετά από 26 χρόνια. Το 1986, η πινακίδα στην είσοδο του μικρού χωριού Weston Underwood, στο Ντέρμπισαϊρ αντικαταστάθηκε με μια που έγραφε "Vest'n'Underpants" (Γιλέκα και Σώβρακα). Η ιστορία αμέσως παίχτηκε στα ΜΜΕ, αλλά κανείς δεν ήξερε τον υπαίτιο. Τώρα ο 48χρονος Chris Skripek, ένας καλλιτέχνης που ζει στο Ripley ομολογεί τον βανδαλισμό του αλλά δεν το μετανιώνει μιας και "έβαλα ένα χαμόγελο στο πρόσωπο των ανθρώπων".


"Ήμουν 22 χρονών εκείνη την εποχή και έβγαινα με ένα κορίτσι από το Kirk Ireton. Περνούσα από το Weston Underwood πολλές φορές καθώς γυρνούσα σπίτι μου στο Allestree. Μετά τις τόσες φορές, το μισό Γερμανικό μυαλό μου άλλαξε την προφορά του σε 'Veston Undervood'. Και αυτό έγινε 'Vest 'n' Underpants'. Προκάλεσε πολύ γέλιο στους φίλους μου. Έτσι μια μέρα σκέφτηκα πως θα είχε πλάκα, σαν νέος που ήμουν, να άλλαζα την πινακίδα. Ήμουν γραφίστας τότε και μου άρεσαν τα έξυπνα, πρακτικά αστεία".


Έτσι, ένα βράδυ, ο Chris ξεβίδωσε την πινακίδα, την πήρε σπίτι του και έξυσε τα αρχικά γράμματα. Αφού έγραψε το "Vest'n'Underpants", την έβαλε στη θέση της. Το νέο διαδόθηκε γρήγορα και έπαιξε στις ειδήσεις.


Η πινακίδα παρέμεινε στη θέση της για ένα μήνα. "Θυμάμαι, αναφέρει ο Skripek, διάβαζα στις εφημερίδες ότι ο πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου ξετρελάθηκε με την πινακίδα γιατί 'έβαλε το χωριό στο χάρτη'. Πολύς κόσμος περνούσε κάθε μέρα από το σημείο. Δεν ήταν αγένεια. Ελπίζω να μην με συλλάβει η αστυνομία για κάτι που έκανα 26 χρόνια πριν."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου